Держкомпанії з Китаю "чистими" заробили понад 270 мільярдів доларів: що радить регулятор
Джерело:
Yahoo! FinanceУ 2021 році події у Китаї привертали чимало уваги. Зокрема, йдеться про все що мало відношення до бізнесу, оскільки Пекін почав посилювати контроль на техгігантів. Як себе почували в то й же час державні компанії – читайте далі.
За 11 місяців 2021 року ( з січня по листопад) державні компанії з централізованим підпорядкуванням у Китаї заробили "чистими" 1,75 трильйона юанів або 274,52 мільярда доларів. Про це повідомили національні ЗМІ з посиланням на дані регуляторів.
Варте уваги Логістична криза "крокує" світом: як перетворити цю проблему на джерело доходу
Прибутки держкомпаній у Китаї у 2021 році
Загальний дохід цих компаній склав 2,3 трильйона юанів або понад 330 мільярдів доларів. При цьому суттєво зростання рентабельності зафіксували у секторах пов'язаних з:
- нафтою,
- вугіллям,
- сталеплавильним виробництвом (галузь металургії, переробка чавуну у сталь).
Що таке рентабельність
Йдеться про співвідношення прибутку і витрат, виражене у відсотках. Це відносний показник і він необхідний для аналізу господарської та економічної діяльності будь-якого підприємства.
Очільник Комісії з нагляду та управління державними активами Державної ради (SASAC), звернувся до компаній із закликом суворо контролювати усі ризики, які пов'язані з боргами та впорядковано скоротити масштаб безстрокових облігацій у 2022 році. Останнє заява, цілком ймовірно, прозвучала через крах компанії Evergrande. Борги китайського забудовника оцінювали у понад 300 мільярдів доларів.
Цікаво Катар інвестує понад 100 мільйонів доларів у новий бізнес Rolls-Royce: для чого потрібні гроші
Більше цікавих новин про Китай та бізнес:
Китай вимагає від транснаціональних компаній припинити співпрацю з Литвою, оскільки остання підтримала Тайвань. У відповідь Піднебесна повідомила міжнародним компаніям, що вони можуть втратити китайський ринок.
Американська компанія Uber продає активи свого китайського конкурента. Йдеться про Didi. Головна причина – ці активи не входять до переліку стратегічних. Крім того, глава Uber Дара Хосровшахі повідомив, що китайський ринок дуже складний з невеликою прозорістю.