Компанію створили у 2013 році Адам Голденберг та Дон Ресслер, які співпрацюють з акторкою Кейт Хадсон. Головна ціль Fabletics – заповнити прогалину на ринку між висококласними брендами, такими як Lululemon, та їхніми дешевшими конкурентами.

Варте уваги Навчатися у найкращих: з яких успішних інвесторів та мільярдерів варто брати приклад

Компанія Кейт Хадсон готується до виходу на біржу

Компанія Fabletics звернулася до банків з проханням допомогти їй підготуватися до першого публічного розміщення акцій на біржі. У ході IPO компанія планує залучити 500 мільйонів доларів. Бренд, який належить корпорації TechStyle Fashion Group, вже обрав кілька фінансових установ для співпраці, зокрема:

  • Morgan Stanley,
  • Goldman Sachs Group Inc.,
  • Barclays Plc,
  • Bank of America Corp.

Як Кейт Хадсон стала співзасновницею компанії Fabletics: дивитися відео

IPO

Це перший публічний продаж акцій приватної компанії, зокрема у формі продажу депозитарних розписок на акції

Схоже, що Fabletics обрала вдалий час для виходу на біржу. Ринок IPO знаходиться на підйомі, а інвестори особливо відкриті для компаній, які орієнтовані на споживача. Зокрема, американська фірма Figs Inc, яка випускає скраби для тіла, вийшла на біржу у травні. Її ринкова капіталізація уже перетнула позначку у 6 мільярдів доларів. Стартап Oatly Group AB дебютував з оцінкою у 10 мільярдів доларів, і, навіть, попри те, що останнім часом його акції трохи подешевшали, їхня вартість все одно зросла більше ніж на 15% від ціни IPO.

Результати переклад IPO процвітає, і інвестори особливо відкриті для орієнтованих на споживачів компаній, включаючи стартапи, що розробляють медичні носяться матеріали.

Результати переклад IPO процвітає, і інвестори особливо відкриті для орієнтованих на споживачів компаній, включаючи стартапи, що розробляють медичні носяться матеріа