EasyPay різко змінив правила для користувачів: що це означає для українців
Джерело:
Олексій АвраменкоЗбій у роботі Kyivstar призвів до низки проблем та викликів у багатьох сферах. У зв'язку з цим засновник та генеральний директор компанії EasyPay Олексій Авраменко оголосив про важливе рішення.
Річ у тому, що через збій у роботі Kyivstar у багатьох магазинах, аптеках, автозаправних станціях перестали працювати платіжні термінали, а розрахуватися можна було лише готівкою. Тоді як тисячі українських сіл залишилися відрізаними від фінансової системи.
Зверніть увагу Накопичити та примножити: у чому найкраще тримати свої заощадження
В EasyPay ухвалили важливе рішення
У зв'язку з цим компанія EasyPay, яка часто є чи не єдиним способом для людей, які не живуть у великих містах, внести безготівкову оплату, використовуючи паперові гроші, ухвалила важливе рішення – відключили OTP-пароль для всіх клієнтів.
Для переважної кількості операцій, згідно з новим законом ми повинні верифікувати нашого клієнта через OTP-пароль, який абоненти не можуть отримати через збій КС і це є проблема,
– йдеться у дописі.
Компанія також повідомила про цей крок Національному банку України й висловили сподівання, що регулятор зрозуміє ситуацію та не буде штрафувати EasyPay у цій ситуації.
Також через збій у роботі Kyivstar у "ПриватБанку" заявили, що можуть виникнути проблеми з роботою деяких терміналів та банкоматів. Крім того, Monobank у вівторок, 12 грудня, зумів відбити DDоS-атаку.