Зокрема, у банку пояснили, як збій у Kyivstar певною мірою впливає на роботу деяких терміналів та банкоматів. Більше детально про все розповів речник "ПриватБанку" Олег Серга.

Зверніть увагу Накопичити та примножити: у чому найкраще тримати свої заощадження

Масштабний збій в Kyivstar

Серга повідомив, що деяка частина усіх банків, банкоматів та POS-терміналів працюють на мобільних картках. Зокрема, йдеться про мобільні картки Kyivstar. Тож, збій у системі оператора мобільного зв'язку призводить до проблем у роботі терміналів, які працюють на цих картках.

Речник кредитора також зауважив, що деякі банкомати від "ПриватБанку" також використовують мобільний зв'язок від Kyivstar. Водночас частка таких одиниць у цій мережі становить до 5%. Олег Серга наголосив, що збій Kyivstar на роботу банкоматів майже не вплинув. Максимальний ризик оцінили до 5%, адже збій може повпливати на роботу частини системи, але не на всю.

Що відомо про збій у Kyivstar:

  • У вівторок, 12 грудня, користувачі почали скаржитися на проблеми в оператора, зазначаючи, що не працює інтернет-мережа, не проходять смс-повідомлення;
  • Згодом у компанії пояснили, що стався технічний збій, а спеціалісти компанії працюють над усуненням проблеми. Також у Kyivstar перепросили за тимчасові незручності;
  • Проте видання DEV.UA повідомило, що збій у Kyivstar виник через хакерську атаку на ядро мережі, посилаючись на власні джерела.