Завдяки двом вірусним відео у TikTok продажі компанії злетіли на 600%. Засновниці бренду Крістін Чхан та Сара Лі змогли розвинути цю хвилю та суттєво збільшити виторг компанії.

Актуально Коли настане кінець епохи iPhone: чи варто вкладати гроші в Apple

Мільйони доларів завдяки силі соцмереж

У серпні 2021 року Glow Recipe запустився у Дубаї, Об'єднані Арабські Емірати. Досить швидко бренд засобів догляду за шкірою став лідером продажів у Sephora Middle East. Восени компанія вперше заручилася підтримкою інвестиційної компанії. У 2020 році, розпал пандемії, об'єми продажів Glow Recipe оцінили у 60 мільйонів доларів, проте 2021 рік бренду вдалося завершити з виторгом ​​на рівні 100 мільйонів доларів.

Що відомо про історію Glow Recipe

Крістін Чхан та Сара Лі створили бренд Glow Recipe у 2014 році. Вони вклали у стартап 50 тисяч доларів зі власних збережень. Раніше вони працювали у L’Oréal. Бренд розвивався в умовах жорсткої економії до 2021 року. Минулого року Glow Recipe залучила інвестиції від North Castle Partners.

Проте справжнє божевілля почалося, коли блогерка Стефані Валентайн, також відома як Glamzilla, опублікувала у TikTok відео про те, як вона доглядає за шкірою. Пізніше схожий ролик оприлюднила й Мікайла Ногейра. Вони обидві розповіли про Glow Recipe. Це безплатні відео з органічним трафіком. У грудні пост Glamzilla переглянули понад 1,9 мільйона осіб, тоді як другий ролик "залетів" на 16 мільйонів переглядів.

Якщо косметичний бренд стає вірусним у TikTok, це відразу приводить до шалених продажів,
– прокоментувала цю ситуацію Сара Лі.

Компанія Glow Recipe використала силу TikTok / Getty Images

Для бренду це було схоже на Різдво у березні. Того тижня продажі з сайту прирівнялися до показників Чорної п'ятниці або кіберпонеділка разом. До того ж 84% замовлень надходили від нових клієнтів. Значний приріст зафіксували й у міжнародних партнерів бренду. Зокрема, йдеться про:

  • Sephora,
  • Mecca,
  • Cult Beauty.

Продукти, які потрапили в центр уваги, чотири рази продали повністю, а прямі продажі зросли на 40%. Крім того, засновниці бренду не втратили можливість та розвинули цю хвилю. Сара Лі розповіла, що вони хотіли посилити неймовірну органічну реакцію в TikTok. Саме тому бренд вивчив коментарі, задля того, щоб знайти нових блогерів і протягом кількох днів доставили їм свої товари додому.