Згідно з даними Adobe, цього року під час однієї з найбільших компаній зі знижками споживачі витратили на покупки онлайн рекордні 5,12 мільярда доларів.

Варте уваги Перша економіка планети під тиском: як це впливає на ринки та світ

Рекорд для Чорної п'ятниці

Загалом онлайн-продажі у день масштабних знижок, виросли на 2,3% у річному розрахунку. Цікаво, що порівняно зі звичайним торговим днем у жовтні активність покупців у мережі виросла аж на 221%. Покупці найбільше обирали такі категорії товарів:

  • Електроніку;
  • Іграшки;
  • Тренажери.

Багато споживачів також надавали перевагу гнучкій системі платежів. Головна причина – інфляція, яка досі залишається серйозним викликом. Обсяги покупок за програмою "купи зараз – заплати пізніше" зросли на 78% порівняно з минулим тижнем, починаючи з 19 листопада, а дохід від цієї опції зріс на 81% за аналогічний період.

Згідно з даними Adobe, споживачі встановили ще один рекорд під час одного з найбільших державних свят Дня подяки. Вони витратили на покупки онлайн 5,29 мільярда доларів. У попередньому році цей показник був нижчим на 2,9%.

Цікаво, що покупці витрачають в Інтернеті у цей день від 2 до 3 мільярдів доларів на день. Для сектору ритейлу зростання цього показник може стати перспективним індикатором на найближчі тижні, пише CNBC.