Акції H&M впали на 10%, а продажі за рік скоротилися
Джерело:
CNBCАкції шведського рітейлера H&M впали майже на 10% після того, як компанія оголосила про зниження продажів і несподівану відставку свого генерального директора. А за весь фінансовий рік продажі компанії впали на 1%.
Чому акції впали
Компанія зазнавала труднощів із підтримкою зростання продажів у останні роки на тлі зростаючої конкуренції, як від традиційних конкурентів, таких як Zara, що належить Inditex, так і від онлайн-магазинів швидкої моди.
Читайте також Ілон Маск втратив 56 мільярдів доларів, а акції Tesla впали: що трапилось
У середу H&M повторив попередню стратегію щодо контролю витрат та рентабельності.
Зауважте! Операційний прибуток за фінансовий рік, що завершився 30 листопада 2023 року, більш ніж подвоївся і склав 14,5 мільярда шведських крон (еквівалентно 1,4 мільярда доларів), зростання з 7,17 мільярда крон у попередньому році. Однак операційна маржа H&M у четвертому кварталі знизилася, опинившись нижче від ринкових очікувань.Європейські акції рітейлерів впали на 1,2% у ранковій торгівлі.
Зміна кадрів
Крім того, у групі H&M відбулася несподівана зміна керівництва: Гелена Хельмерссон, яка працювала генеральним директором протягом останніх чотирьох років, покидає свою посаду. На її місце призначений Даніель Ервер.
Інвестиції та трейдинг – це шлях до фінансової свободи, який підвладний кожному. Головне – почати та отримувати перші результати завдяки надійному партнеру, як-от Forex Club. Ця компанія допоможе отримати максимальні бонуси та великі можливості на фінансових ринках!
У своїй заяві Хельмерссон сказала, що йде з "сумішшю почуттів" і пишається тим, як фірма долала пандемію та геополітичні виклики.
Однак іноді це було дуже виснажливо для мене особисто,
— сказала вона.
Ервер наразі є керівником найбільшого бренду групи, і працює в компанії вже 18 років.
Група H&M знаходиться у міцній позиції, з позитивною тенденцією до рентабельності та гарними умовами для подальших покращень у 2024 році. Даніель є компетентним, досвідченим та шанованим лідером і має риси, необхідні для подальшого розвитку групи H&M,
— стверджує голова групи Карл-Йохан Перссон.
Аналітики з UBS зазначили, що інвестори звернуть увагу на "слабке споживче середовище", яке вказують продажі у грудні та січні, котрі були нижчими за очікування консенсусу.
Важливо! Цей фактор, разом зі зниженням прогнозів на перший квартал, підвищеними очікуваннями щодо капітальних витрат та пропущенням прибутку у четвертому кварталі, негативно вплине на ціни акцій.