Unilever, один зі світових лідерів ринку продуктів та товарів побутової хімії, заявив що вартість сировини, яка необхідна для виготовлення побутової хімії, шампунів та морозива, зростає найшвидшими темпами за останні 10 років.

Варте уваги Конкуренти Tesla: на яких виробників електрокарів варто звернути увагу інвесторам

Unilever занепокоєна високою інфляцією

Unilever прогнозує, що ціновий тиск й надалі буде набирати оберти. Високі витрати на сировину викликають занепокоєння у виробників, тоді як світова економіка "прокидається" після пандемії коронавірусу. За словами фінансового директора Unilever Грема Піткетлі, подорожчання нафти, пальмової олії та транспортування у США – це одні з головних причин підвищення цін на їхню продукцію. Піткетлі наголосив, що компанія намагається робити це повільно, аби не шокувати покупців.

Це те, з чим може впоратися такий бізнес, як Unilever, але це вимагає часу,
– додав Піткетлі.

Маржа за перше шість місяців 2021 року впала до 18,8% з 19,8% роком раніше. Unilever все ще намагається досягти 20% маржі, яку вона планувала закрити до 2020 року, наблизившись до мети незадовго до пандемії. Попри сильну інфляцію обсяги продажів компанії виросли на 5% у другому кварталі з врахуванням коректувань. Головний виконавчий директор Unilever Алан Йопе висловив переконання, що в цьому році ріст продажів складе приблизно від 3% до 5%, наперекір тому, що порівняння стають все складнішими.

Маржа

Це величина, яка виражає різницю між процентними ставками, курсами цінних паперів, ставками страхових внесків і відшкодувань, цінами товарів тощо.