Укр Рус
28 квітня, 12:59
2

Як шахраї обманюють клієнтів "Приватбанку": у ЦПД розкрили нову схему

Основні тези
  • Шахраї телефонують клієнтам "Приватбанку", видаючи себе за співробітників служби безпеки, і повідомляють про підозрілі транзакції.
  • Центр протидії дезінформації радить не розголошувати особисті дані і не проводити фінансові операції під час дзвінків від невідомих осіб.

В Україні шахраї використовують нову схему для отримання персональних даних людей і отримати доступ до їхніх рахунків. Зловмисники, зокрема, зосередилися на рахунках в "Приватбанку"

Як шахраї виманюють гроші з карток "Привабанку"

Клієнтам "Приватбанку" телефонують шахраї, які називають себе співробітниками "служби безпеки" кредитора та повідомляють про нібито підозрілі транзакції. Про це пише 24 Канал з посиланням на Центр протидії дезінформації при РНБО.

Зверніть увагу 100 днів Трампа: чому долар США зафіксував рекордний обвал за понад 50 років

Шахраї діють за спеціальною схемою, яка складається з таких кроків:

  • Аферисти телефонують та говорять, що протягом останніх 20 хвилин з картки особи було здійснено кілька невеликих транзакцій на територію країни-агресора.
  • Вони пропонують скасувати переказ коштів та оформити страхування. Ба більше, аферисти тиснуть, аби люди оперативно виконували їхні вимоги. Для прикладу, шахраї просять записати голосове повідомлення або верифікувати дані банківської картки.
  • Шахраї також можуть назвати так званий "персональний номер", який нібито є на офіційному сайті "Приватбанку".

Важливо! Власникам карток "Приватбанку" з номера 044 364 53 20. Усе це потрібно, оскільки аферисти намагаються виманити дані клієнтів для отримання персональних даних і заволодіння коштами клієнтів "Приватбанку".

У Центрі протидії дезінформації при РНБО наголошують, що справжні представники "Приватбанку" ніколи не запитують номер, PIN-код і CVV-код картки. Саме тому українців закликають бути обережними та нікому не повідомляти особисті дані, а також не проводити фінансові операції під час дзвінків або повідомлень від невідомих осіб.

Цікаво! Наприкінці березня "Приватбанк" повідомив про підвищення ставок за всіма депозитами. Зміни стосуються, як для нових депозитних вкладів, так і для тих, які продовжуються на відповідні терміни.

У Центрі протидії дезінформації пояснили як діяти, якщо людина отримала підозрілий дзвінок або повідомлення: 

  • Звернутися до контакт-центру банку та повідомте про зловмисників.
  • Якщо людина таки стала жертвою аферистів, то необхідно звернутися до кіберполіції або інших компетентних органів.