Зручний та вигідний мобільний банкінг від Райфу: чому варто обирати MyRaif
Райффайзен Банк вдосконалює мобільний застосунок MyRaif, поступово інтегруючи всі необхідні функції з минулого застосунку Raiffeisen Online. Перехід клієнтів на нову версію мобільного застосунку здійснюється поетапно, щоб забезпечити зручний та вдосконалений цифровий досвід для користувачів.
Оновлений мобільний застосунок MyRaif – це можливість не лише модернізувати технічну базу, а й запропонувати якісно новий досвід обслуговування, інформує 24 Канал.
Читайте також Планшети для навчання: як Райф підтримує дітей-переселенців
Застосунок вже використовують понад 740 тисяч клієнтів станом на кінець листопада, однак ця цифра стрімко зростає.
У застосунку MyRaif відсутня комісія за будь-які платежі. Тому клієнти банку можуть вигідно зробити переказ грошей, поповнення мобільного, переказ за IBAN.
У Райффайзен Банку працюють над удосконаленням мобільного банкінгу / Фото Райффайзен Банку
Чому варто обирати MyRaif
Попередня версія банкінгу потребувала вдосконалення для того, щоб відповідати вимогам та очікуванням клієнтів.
Як розповідає Кирило Бірюк, директор департаменту ІТ-розвитку цифрових каналів продажів та взаємодії з клієнтами, Райф взяв розробку у свої руки, і це вимагало перебудови процесів, впровадження мікросервісної архітектури, продуктового мислення та нових підходів до дизайну.
Ми мали оновити застарілі системи, щоб процеси були швидкими, а інформація оновлювалась у реальному часі.
Ключовим етапом в оновленні застосунку стала плавна міграція клієнтів із Raiffeisen Online до MyRaif. Цей перехід зберіг безперервність сервісів, дозволивши поступово впроваджувати нові функції, не створюючи незручностей для користувачів.
Як змінився мобільний застосунок Райфу / Інфографіка Райффайзен Банку
Олександр Мазур, керівник з питань розвитку цифрових сервісів для фізичних осіб, зауважив, що за 2024 рік Райффайзен Банк збільшив кількість клієнтів.
У нашому новому застосунку MyRaif з'явились нові функції, яких так потребував клієнт. Це поповнення мобільного, IBAN-перекази, кешбек, "Національний кешбек", 3D Secure, відкриття кредиту та депозиту, перекази за номером телефону. При розробці функцій команди слухали клієнта, вивчали клієнтський досвід та болі користувачів. Тому функції у застосунку є зручними та клієнтоорієнтованими.
Функції, які доступні в MyRaif:
- Перекази за номером телефону.
- Платежі за IBAN.
- Поповнення мобільного без комісії, з можливістю повторення через історію транзакцій.
- Депозити в застосунку.
- Оформлення автоцивілки (ОСЦПВ).
- Верифікація через відео навіть із паспортом-книжкою.
- Чат-підтримка, історія транзакцій, корисні нагадування.
- Кешбек та "Національний кешбек".
Водночас у грудневому релізі MyRaif буде ще більше корисних функцій:
- карта інклюзивності відділень із зазначенням доступності приміщень та наявності генераторів;
- запит на отримання кредитного ліміту.
Принцип design first покращує підхід до клієнта
MyRaif розробляється за принципом design first, що означає, що в основі створення продукту – продуманий дизайн, який враховує потреби користувачів ще на етапі планування функцій.
- Це підхід, коли акцент робиться не тільки на технічну реалізацію, але й на зручність, простоту та інтуїтивність користування застосунком.
- Кожен сценарій тестується за участю клієнтів, тобто реальні користувачі залучаються до перевірки роботи окремих функцій ще до їх впровадження.
- Це дозволяє виявляти потенційні недоліки, отримувати зворотний зв’язок і вносити корективи, щоб забезпечити максимальну зручність і відповідність очікуванням клієнтів.
Найактивніших клієнтів ми запрошуємо до програми бета-тестування, де вони отримують оновлення частіше та можуть надавати коментарі продуктовим командам. Вони допомагають покращувати продукт ще до його повного запуску,
– зазначив Кирило Бірюк.
Брейншторм команди розробників нових опцій MyRaif / Фото Райффайзен Банк
Як зміни в MyRaif покращать мобільний банкінг у 2025 році
Оновлення в застосунку MyRaif відбуваються щомісяця. До кінця року планується впровадити всі основні функції, які найчастіше використовуються клієнтами.
Крім того, у 2025 році MyRaif стане ще більш багатофункціональним: з'являться рішення для підприємців (ФОП) та інструменти для сімейного банкінгу.
Звісно, у нас є плани на майбутнє, адже ще стільки всього потребує клієнт. У найближчі релізи плануємо, що у MyRaif з'явиться оплата комунальних послуг, відображення кредитної картки, миттєві платежі за IBAN тощо. Наша ціль – зробити зручний та інтуїтивний застосунок, який стане найкращим помічником нашого клієнта,
– додає Олександр Мазур, керівник з питань розвитку цифрових сервісів для фізичних осіб.
MyRaif – це новий стандарт мобільного банкінгу в Україні, який підтверджує, що інновації та клієнтоорієнтованість – пріоритет Райфу.