Детальніше про оновлення в рамках преміальних пакетів послуг, переваги такого типу обслуговування та про те, як стати преміум-клієнтом банку, розповідаємо у матеріалі 24 Каналу.

Читайте також: Які банківські операції у грудні мали попит в українців: у Райфі підбили підсумки

Що чекає на преміум-клієнтів Райфу у 2025 році: переваги оновлених пакетів послуг

Premium Banking від Райфу гарантує комфорт для клієнтів не лише через персонального менеджера (у відділенні чи дистанційно), безплатне зняття готівки по всьому світу та вигідний обмін валют, але й завдяки кешбеку на покупки та консультаціям з питань освіти за кордоном та управління інвестиціями.

Райф забезпечує персональний підхід для преміум клієнтів / Фото Shutterstock

Преміальні клієнти можуть обрати один із двох основних пакетів послуг – "Престиж" або "Ексклюзив", кожен із яких пропонує унікальні можливості та переваги.

Для власників пакета "Престиж":

  • Партнерські програми: економія на пальному з Fishback на АЗК ОККО, інвестиційні рішення та навчання дітей за кордоном.
  • Безплатна нова послуга: зняття готівки з валютної картки у касі Райфу.
  • Знижки: знижений тариф на зняття готівки за кордоном – 1,5% та знижка 25% на оренду банківських сейфів.
  • Страхування: розширений перелік подарункових страхових програм (1 із 4 продуктів безкоштовно).
  • Кредитні умови: ліміт до 750 000 гривень за кредитом готівкою та до 500 000 гривень за кредитною карткою.
  • Додаткові вигоди: нові категорії кешбеку в MyRaif, диджитал онбординг через MyRaif та ексклюзивні продукти для преміум-клієнтів, такі як "Міні-Каско".

Пакет "Престиж" містить також доступ до бізнес-залів DragonPass в аеропортах світу (10 безплатних відвідувань на рік із 2 гостями), безкоштовне зняття готівки в банкоматах по всьому світу, страхування на вибір клієнта, поліс для подорожей сім’ї з покриттям до 0,75 мільйона доларів США, кешбек за програмою лояльності.

Для власників пакета "Ексклюзив":

  • Лояльність: оновлена програма Smartravel – милі нараховуються за покупки в Україні, за кордоном та онлайн (1 миля за кожні 10 гривень, без мінімальної суми розрахунку).
  • Партнерські програми: економія на пальному з Fishback на ОККО, інвестиційні рішення та навчання дітей за кордоном.
  • Сімейні переваги: запровадження підписок для членів родини.
  • Безплатні послуги: зняття готівки з валютної картки у касі Райфу.
  • Знижки: 30% на оренду банківських сейфів, знижена комісія за SWIFT-перекази – 0,5%, а також знижений тариф на зняття готівки за кордоном – 1,25%.
  • Кредитні умови: кредитний ліміт до 750 000 гривень за кредитом готівкою та ліміт до 500 000 гривень за кредитною карткою.
  • Страхування: розширений перелік страхових програм від партнерів Райфу.

Пакет "Ексклюзив" надає також безлімітний доступ до бізнес-залів DragonPass в аеропортах світу (разом із гостями), безплатне зняття готівки в банкоматах по всьому світу, страхові поліси на вибір для клієнта та довіреної особи, поліс для подорожей сім’ї з покриттям до 2,5 мільйона доларів США та інші додаткові переваги.

Клієнти Райфу мають доступ до унікальних послуг від партнерських компаній / Фото Shutterstock

Класичний Premium Banking від Райфу доступний у найбільших містах України, таких як Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів, Хмельницький, Івано-Франківськ, Вінниця, Полтава, Ірпінь, Бровари та Бориспіль. Для клієнтів, які живуть за кордоном або в інших містах України, обслуговування здійснюється через менеджерів Premium Direct.

Яка вартість оновлених преміум-пакетів від Райфу

З 1 лютого 2025 року комісія за обслуговування преміум-пакетів буде такою:
  • Пакет "Престиж": комісія за обслуговування не стягується, якщо сума розрахунків преміальною карткою складає від 20 000 гривень на місяць. Якщо менше – комісія становить 650 гривень.

  • Пакет "Ексклюзив": комісія за обслуговування не стягується при розрахунках на суму від 60 000 гривень на місяць. Якщо менше – комісія 2000 гривень.

Premium Banking від Райфу доступний у найбільших містах України та онлайн / Фото Райффайзен Банку

Від SWIFT-переказів до консалтингу: як Райф задовольняє потреби преміум-клієнтів

Райф ефективно задовольняє потреби преміум-клієнтів, забезпечуючи зручність у розв'язанні банківських питань дистанційно. Йдеться про відкриття рахунків, здійснення SWIFT-переказів, актуалізацію даних, замовлення та доставку платіжних карток за кордон.

Преміум-клієнти можуть також безплатно знімати кошти з карткових рахунків у національній валюті і в Україні, і за її межами.

Як зазначає Марія Лиманська, керівниця управління розвитку преміум-банкінгу Райффайзен Банку, преміум-банкінг від Райфу – це поєднання надійності, високого рівня сервісу та розумної вигоди. Банк регулярно надає клієнтам індивідуальні пропозиції, які враховують їхні потреби.

Марія Лиманська

Керівниця управління розвитку преміум-банкінгу Райффайзен Банку

Ми щотижня робимо пропозиції клієнтам у рамках патерну поведінки: безплатні SWIFT-перекази, найкращий курс валют онлайн, знижки на сейфи, одні з найконкурентніших ставок за депозитами саме у валюті, купівля валюти з кредитних карток. Ми хочемо, аби клієнт зрозумів, як працюють наші сервіси та продукти, тому за допомогою спецпропозицій клієнт проходить через "я знаю, я вмію, я роблю". Ми всі люди, маємо робочий ресурс, але намагаємося допомогти навіть після 18-ої години чи у вихідні як силами менеджерів, так і ресурсами контакт-центру й віддаленої лінії чату.

Водночас вона підкреслює, що розуміння профілю клієнта дозволяє надавати максимально відповідні пропозиції. Преміальна аудиторія є різноманітною: серед неї виділяють VIP- та Affluent-клієнтів.

Всіх VIP-клієнтів ми намагаємось обслуговувати з сімейним підходом. Сервісна модель для цих людей передбачає оформлення довіреності на менеджерів задля здійснення низки операцій від імені клієнта, що надає повну свободу для клієнта. А це найголовніше – збереження особистого часу, коли власний банкір може закрити низку важливих питань. Кожен бізнес працює на якомусь ринку, банк працює на ринку свободи. Головна наша задача – зробити для клієнта максимум, коли він займається своїми справами,
– розповіла Марія Лиманська, керівниця управління розвитку преміум-банкінг.

Марія Лиманська також зазначає, що преміум-банкінг орієнтований на цінності клієнтів, зокрема на підтримку їхніх інтересів у навчанні дітей та інвестиціях. Райф пропонує небанківський консалтинг через партнерів, допомагаючи розв'язувати складні питання, такі як створення індивідуальних інвестиційних фондів та управління капіталом.

Як стати преміальним клієнтом Райфу

Для того, щоб стати преміум-клієнтом банку, необхідно відкрити картковий рахунок на умовах одного з преміальних пакетів послуг – "Престиж" або "Ексклюзив".

Ексклюзивні сервіси та послуги для преміальних клієнтів Райфу: максимум можливостей

Консьєрж-сервіс: швидкі рішення для будь-якої ситуації

Консьєрж-сервіс від Visa – це помічник, який завжди поруч і допоможе організувати, знайти чи доставити все, що необхідно клієнту.

Єдиний виняток становлять запити, які порушують закон або моральні норми.

Наприклад, один із преміум-клієнтів Райфу зіткнувся із тим, що у нього зламалося авто в центрі міста наприкінці робочого дня. Після звернення до консьєрж-сервісу Visa протягом 10 хвилин йому надіслали інформацію про евакуатор, через 20 хвилин авто вже було в дорозі до СТО. Завдяки оперативності клієнт зекономив час і зміг провести вихідні з родиною.

Інший клієнт звернувся до консьєрж-сервісу, коли його донька раптово захворіла. Сервіс оперативно організував госпіталізацію, забезпечивши місце в клініці, і дитина вчасно отримала необхідну допомогу.

Ексклюзивний небанківський консалтинг

Преміум-клієнти Райфу мають доступ до унікальних послуг від партнерських компаній, зокрема:

  • BN Education Group пропонує послугу "Побудова індивідуального академічного шляху дитини за кордоном", де першу онлайн консультацію особисто проводить CEO компанії Оксана Чмихало. Такий персоналізований підхід допомагає створити навчальний план, що відповідає потребам родини та відкриває перспективи для міжнародної академічної кар’єри дитини.
  • Компанія "Інвестудіо" забезпечує повний супровід у сфері інвестицій. Серед послуг – підбір фінансових активів, формування інвестиційних портфелів, відкриття рахунків за кордоном, взаємодія з іноземними брокерами та біржами, операції з цінними паперами в Україні й за кордоном, а також консультації щодо оподаткування та підготовки податкових декларацій.

Партнерські програми: знижки в ресторанах, готелях, подорожах

Ексклюзивні знижки та привілеї для власників преміальних карток Visa від Райфу такі:

  • Річна підписка на SWEET.TV: безплатний доступ до популярного контенту за користування преміальною карткою Visa.
  • Персональна допомога: цілодобовий консьєрж-сервіс Visa Concierge допоможе з розв’язанням будь-яких завдань.

Знижки для преміум-клієнтів Райфу у ресторанах, готелях та подорожах / Фото Shutterstock

Для комфортних подорожей:

  • Доступ до лаунжу: можливість насолоджуватися комфортом у Лаунжі Visa на Центральному залізничному вокзалі у Києві.
  • Знижки на трансфер: до -50% на поїздки до залізничних вокзалів і назад.

Щомісячні акційні дні та унікальні фінансові продукти

Кожного місяця преміум-клієнти Райффайзен Банку отримують оновлений перелік унікальних акційних пропозицій. Серед можливих привілеїв:

  • підвищені відсоткові ставки на депозити в іноземній валюті;
  • додатковий кешбек на пальне з преміальною карткою;
  • знижені тарифи на переказ коштів із кредитної картки в MyRaif;
  • безплатні SWIFT-перекази в будь-який куточок світу;
  • вигідний курс на купівлю валюти онлайн;
  • знижки на оренду банківських сейфів.

Щомісячне оновлення пропозицій забезпечує максимальну вигоду та комфорт для клієнтів.

Преміум-клієнти Райфу отримують розширені кредитні можливості: кредитний ліміт до 750 000 гривень на кредити готівкою та до 500 000 гривень на кредитні картки. Також для них діють вигідніші відсоткові ставки на беззаставні кредити.

Підтримка клієнтів у непередбачуваних ситуаціях

Райф надає клієнтам різноманітні механізми підтримки у непередбачуваних ситуаціях, зокрема страхування та кредитні послуги.

  • Одним із таких механізмів є послуга захисту коштів на карткових рахунках у разі шахрайських дій, завдяки чому фінанси клієнтів залишаються у безпеці.
  • Для більшої безпеки банк пропонує програму страхування "Міні-КАСКО", що охоплює автомобілі клієнтів у разі нещасних випадків.
  • А для тих, хто стикається з непередбачуваними фінансовими витратами, Райф забезпечує швидке оформлення кредитів через додаток Raiffeisen Online, що дозволяє оперативно отримати необхідні кошти.

Додатковий захист із послугою "Варта 24/7"

"Варта 24/7" – це послуга захисту грошей на картковому рахунку на випадок шахрайських дій. У разі втрати грошей через незаконні дії страхування допоможе швидко їх повернути. Страхувальником може стати будь-яка дієздатна фізична особа з чинним рахунком у Райффайзен Банку.

Що покривається послугою "Варта 24/7"

Страхуванню підлягають власні кошти на поточних та карткових рахунках у Райффайзен Банку. Покриття діє для дебетових карток із власними коштами (не поширюється на кредитні картки).

Райф активно працює над впровадженням нових партнерських рішень із компаніями, послугами яких користуються клієнти банку. Така співпраця відкриває вигідні можливості, адже комбо-пропозиції забезпечують максимальну зручність та додаткові переваги.

АТ "Райффайзен Банк" внесений до Державного реєстру банків 27.03.1992 р. за №94 із записом про право на здійснення банківської діяльності за №10. Умови надання послуг згідно з правилами Банку. Деталі на raiffeisen.ua.