Гірше, ніж у 2008 році: чому одна з найбільших корпорацій світу б'є на сполох через ціни
Джерело:
BloombergНідерландсько-британська компанія Unilever повідомила, що була вимушена знизити показники рентабельності на 2021 рік. Аналогічні кроки зробили її конкуренти, в тому числі Cif та Dove. Чому так відбувається – читайте далі.
Unilever, один зі світових лідерів ринку продуктів та товарів побутової хімії, заявив що вартість сировини, яка необхідна для виготовлення побутової хімії, шампунів та морозива, зростає найшвидшими темпами за останні 10 років.
Варте уваги Конкуренти Tesla: на яких виробників електрокарів варто звернути увагу інвесторам
Unilever занепокоєна високою інфляцією
Unilever прогнозує, що ціновий тиск й надалі буде набирати оберти. Високі витрати на сировину викликають занепокоєння у виробників, тоді як світова економіка "прокидається" після пандемії коронавірусу. За словами фінансового директора Unilever Грема Піткетлі, подорожчання нафти, пальмової олії та транспортування у США – це одні з головних причин підвищення цін на їхню продукцію. Піткетлі наголосив, що компанія намагається робити це повільно, аби не шокувати покупців.
Цікаво, що компанія обрала різні стратегії для ринків у Європі та Латинській Америці. Unilever швидше підвищує ціни у Бразилії, тоді як в країнах Європи корпорація діє обережніше, щоб не втрачати клієнтів.Це те, з чим може впоратися такий бізнес, як Unilever, але це вимагає часу,
– додав Піткетлі.
Маржа за перше шість місяців 2021 року впала до 18,8% з 19,8% роком раніше. Unilever все ще намагається досягти 20% маржі, яку вона планувала закрити до 2020 року, наблизившись до мети незадовго до пандемії. Попри сильну інфляцію обсяги продажів компанії виросли на 5% у другому кварталі з врахуванням коректувань. Головний виконавчий директор Unilever Алан Йопе висловив переконання, що в цьому році ріст продажів складе приблизно від 3% до 5%, наперекір тому, що порівняння стають все складнішими.