Продуктовий сервіс в США став використовувати ботів і потрапив у проблемну ситуацію

31 липня 2020, 22:43
Читать новость на русском

На тлі пандемії попит на доставку продуктів через сервіс Instacart виріс більше, ніж на 500%, а таких показників інвестори сервісу очікували не раніше 2025 року.

Щоб отримати перевагу перед іншими працівниками, деякі збирачі замовлень американського сервісу доставки продуктів Instacart стали використовувати ботів, пише Bloomberg.

Цікаво: Чому сповільнилося зростання Alphabet

Зазвичай збирачі знаходять замовлення у додатку Instacart, збирають товари за списком і доставляють покупцям. Але деякі використовують сторонні додатки, які пов'язані з основним. Вони вибирають і оформляють для співробітників найбільші замовлення, зазначає видання. У даркнеті вартість таких додатків досягає 250-600 доларів.

Коли збирач відкриває додаток, гарні замовлення зникають, перш ніж він встигає що-небудь зробити.

Жодна людина не може клікати так швидко. Ці боти буквально крадуть у моїх дітей їжу, — розповіла агентству одна зі співробітниць сервісу.

У Instacart про проблему знають і вже вирішують її, розповідають представники сервісу, зазначивши, що вона торкнулася лише малої частини з більш ніж 500 тисяч збирачів. Компанія закрила 150 акаунтів продавців, які порушували правила платформи, і шість сайтів, де продавався доступ до таких акаунтів.

До слова, в січні 2020 року працівники Instacart оголосили, що проведуть страйк через умови оплати праці: за останні кілька років компанія скоротила зарплати в службі доставки і знизила розмір чайових.