На скільки зросли продажі Lego?
Данський виробник іграшок Lego повідомив, що його продажі в першому півріччі зросли на 12% і досягли рекордних 5,43 мільярда доларів США. Цьому сприяла співпраця з великими брендами, включаючи Формулу-1 та "Парк юрського періоду", пише 24 Канал з посиланням на Reuters.
Дивіться також Міні-версія Лабубу підірвала біржу: Pop Mart подорожчала на 12%
Компанія відзначила збільшення продажів на всіх своїх ключових ринках, включаючи Китай, де в останні роки вона поставала перед труднощами. Генеральний директор Lego Нільс Крістіансен підкреслив, що партнерства з такими брендами, як Формула-1, Fortnite і "Парк юрського періоду", допомогли стимулювати попит у різних сегментах покупців.
Цього року ринок іграшок дійсно знову почав зростати, але ми випереджаємо його темпи та збільшуємо свою частку,
– сказав генеральний директор Lego Нільс Крістіансен.
Голова Lego також додав, що попри економічну невизначеність і торгові суперечки, Lego, яка відома своїми популярними серіями "Зоряні війни" та "Гаррі Поттер", не бачить помітного переходу покупців на дешевші товари.
За словами Крістіансена, в цілому ринок іграшок показав зростання майже на 7%., а операційний прибуток компанії в першому півріччі збільшився на 10%
У нас побудована ефективна структура ланцюжків постачань. Тому ми намагаємося виробляти продукцію максимально близько до споживачів,
– пояснив Крістіансен.
Lego розширює потужності на своїй найбільшій фабриці в Монтерреї (Мексика), а також в Угорщині. Крім того, будується новий завод в США, у Вірджинії, запуск якого очікується у 2027 році.
Продажі в США демонстрували двозначні темпи зростання, і, за словами глави компанії, американський ринок іграшок повернувся до вищих показників у порівнянні з останніми роками.
Цікаво! У першій половині 2025 року сімейна компанія випустила рекордні 314 нових наборів конструкторів і розширила клієнтську базу завдяки партнерствам з такими брендами, як Bluey і One Piece. Запуск спільної лінійки з Pokemon запланований на 2026 рік.
Конкуренти Lego, включаючи виробника Барбі Mattel і компанію Hasbro, що випускає My Little Pony, залишаються більш вразливими до коливань тарифів через сильну залежність від китайського виробництва.