Що за танкери?
Судна Achilles і Elyte зараз стоять на якорі біля порту Джамнагар і відстають від графіка прибуття в порт Сікка, яке очікувалося 30-31 липня. В кінці червня вони були завантажені в портах Приморськ і Усть-Луга — основних пунктах відправки російської нафти сорту Urals, пише 24 Канал з посиланням на Bloomberg.
Дивіться також Погрози спрацювали: Індія відвертається від російської нафти
Обидва танкери перебувають під санкціями ЄС і Великої Британії.
Що відбувається з експортом російської нафти?
Понад третину всієї імпортованої нафти Індія отримує з Росії, і після оголошення нового пакета санкцій ЄС в середині липня ці постачання опинилися під пильною увагою ЗМІ.
Цього тижня адміністрація Дональда Трампа назвала закупівлі російської нафти підставою для можливого введення високих імпортних мит щодо Індії.
Цікаво! Achilles і Elyte – танкери класу Aframax, кожен з яких здатний перевозити близько 700 тисяч барелів нафти. Порт Сікка обслуговує підприємства Reliance Industries і Bharat Petroleum Corp.
Також пролунали погрози про введення додаткових, поки що не конкретизованих, санкцій за подальший імпорт російської нафти.
У відповідь влада Індії звернулася до нафтопереробних компаній з проханням розробити альтернативні плани щодо закупівлі сировини з інших країн.
Важливо! Згідно з даними систем відстеження суден, ще два танкери з російською нафтою – Destan і Horae – також знаходяться біля узбережжя Індії.
Destan, який також перебуває під санкціями ЄС і Великої Британії, стоїть на якорі в порту Сікка з передбачуваною датою прибуття 24–25 липня. Horae, до порту Вадінар і не перебуває під санкціями ЄС, Великої Британії або США.